Zapytanie oznaczono nazwą i numerem:
„Budowa budynku hali produkcyjno – magazynowej z zapleczem biurowo – socjalnym i infrastrukturą towarzyszącą” – oznaczenie: T/052017/BUD (2)
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z realizacją projektu ppt. „Wdrożenie do produkcji sprężystych elementów wielokształtowych z wykorzystaniem innowacyjnej metody kształtowania poprzez miejscowe oddziaływanie indukcyjne” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014- 2020, Działanie 3.2 Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R, Poddziałanie 3.2.1 Badania na rynek
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 19-07-2017, godz. 23.59
UWAGA ZMIANA TERMINU – NOWY TERMIN: 24-07-2017, godz. 12.00
Zapraszamy do skladania ofert
Zarzad Towes Sp. z o.o.
Komunikat nr 1 z dn. 13-07-2017
- W SIWZ w rozdziale VII – Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu w lit. h – wprowadza się następującą zmianę:
– odwołanie pierwotne odnosiło się do pkt. VI 1.e. lit. c
– prawidłowe odwołanie brzmi: pkt. VI 1.e lit. b
co powoduje, że wartość polisy OC powinna być nie mniejsza niż wartość robót przedstawionych w ofercie.
- W SIWZ w rozdziale VII w lit. i – odwołanie do deklaracji o której mowa w pkt. VI 1.e lit. b – wprowadza się następującą zmianę:
– punkt w lit. i – zostaje skreślony
- W odniesieniu do zdolności finansowej i jej potwierdzenia, tj. „średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln. zł,”
Informujemy, że Zamawiający zaakceptuje przedstawienie np. rachunku zysków i strat za wymagany okres lub minimum oświadczenie osoby reprezentującej Wykonawcę, że średnioroczny przychód Wykonawcy spełnia taki wymóg – jeśli tego typu dane są poufne w ramach organizacji.
- Pkt. IV – opis przedmiotu zamówienia, cz. B, pkt. 9 znajduje się zapis:
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że może w istotny sposób ograniczyć wartość zamówienia w przypadkach:
- a) konieczności ograniczenia wartości inwestycji z uwagi na ograniczenia finansowe, nie powodujące istotnej zmiany wpływającej na finalną realizację inwestycji, i nie powodujące ograniczenia funkcjonalno – użytkowego budynku
- b) w przypadku realizacji inwestycji nie gwarantujących realizację i finalne wykonanie prac w terminach przewidzianych umową
- c) w przypadku rażąco niskiego jakościowo wykonania prac odbiegającego od przyjętych standardów materiałowych
Wprowadza się następującą zmianę:
– skreśla się punkt a)
- Zamawiająca zamieszcza dokumentację uzupełniającą oraz tzw. FAQ czyli listę pytań i odpowiedzi wg stanu na dzień 13-07-2017
- ZMIENIA SIĘ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin pierwotny składania ofert: 19-07-2017, godz. 23:59
Termin obowiązujący (zmieniony): 24-07-2017, godz. 12.00
======= koniec komunikatu =====
Komunikat nr 2 z dn. 21-07-2017
Dodano pod linkiem do dokumentacji folder Uzupełnienie 2 (również w załączeniu)
Dokumentacja zamieszczona ma ułatwić wycenę zewnętrznej instalacji elektrycznej. Plik „PW_IE-04_PARTER_OSWIETLENIE.pdf”
Termin składania ofert nie ulega zmianie.
======= koniec komunikatu =====
Wynik postępowania:
Postępowanie nierozstrzygnięte – z uwagi na brak możliwości zawarcia umowy na warunkach zamówienia, przy zakładanym horyzoncie inwestycyjnym.